فتو سنتز

درباره ی عکس هایی که میگیرم

فتو سنتز

درباره ی عکس هایی که میگیرم

مهلت




فرصت بده آهی بکشم
دمی از رفتن دست بردارم و نگاهی بیاندازم
به تاول پاهام
من از منحنیِ آمد و رفت های این دنیای بر عکس
سرم گیج میرود ،
از دایره های بی نهایتِ
روزهای از نو و
روزی های ناچیز
مهلت بده گریه کنم
بگذار زندگیِ دیگری بخواهم
از خودم میخواهم

با خودم میروم


نظرات 5 + ارسال نظر
زاهد 2 شهریور 1389 ساعت 19:25 http://www.aspren.blogfa.com

من گم شده بودم
وقتی تو را در راه "لاریسا" دیدم
ـ جاده ای که از سروی آغاز می شود
و به سروی دیگر پایان می یابد ـ
تو گمان کردی من مرد جاده ام
عاشقم شدی
اما من مرد جاده نیستم
وقتی تو را در راه "لاریسا" دیدم
گم شده بودم

لئونارد کوهن

لاریسا؛ یکی از شهرهای یونان

زیبا بود .
مرسی

محمد 17 شهریور 1389 ساعت 11:27

سیاه و سفیدش نازم بوووووووود

یاسمین همدانی 21 شهریور 1389 ساعت 14:17

این عکس رو دوست داشتم. چه راه درازی برای رفتن هست، چقدر امید برای کشف، چقدر لحظه برای لذت بردن

کتایون 7 مهر 1389 ساعت 16:36 http://ssade.blogsky.com

Like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد